Paul Walker Life

Paul Walker Life

Forum for Paul Walker fans around the globe!

The Paul Walker Life site has now moved!! Check out our new domain... http://paulwalkerlife.yolasite.com/

    i need improvement

    Share
    avatar
    jenniferstein2006

    Posts : 385
    Join date : 2008-08-27
    Age : 24

    i need improvement

    Post by jenniferstein2006 on Wed Sep 03, 2008 9:07 am

    i want a new look
    what should i change?
    avatar
    jac

    Posts : 480
    Join date : 2008-08-27
    Age : 29
    Location : SoCal

    Re: i need improvement

    Post by jac on Wed Sep 03, 2008 8:02 pm

    Cute pic!

    Hmmm....

    You have really cut bangs.

    I dunno, maybe some long layers or something?? I dunno. What were you thinking you should do to your hair?

    Ooooo maybe some wavy hair!

    queen
    avatar
    jenniferstein2006

    Posts : 385
    Join date : 2008-08-27
    Age : 24

    Re: i need improvement

    Post by jenniferstein2006 on Thu Sep 04, 2008 2:06 am

    idk lol
    avatar
    earthsista
    Admin

    Posts : 778
    Join date : 2008-08-26
    Age : 31
    Location : Richmond, Sydney, NSW

    Re: i need improvement

    Post by earthsista on Thu Sep 04, 2008 4:38 am

    I don't think you need to change anything, gorgeous! Very Happy hehe

    Oohhhh wavy hair would look great!!
    avatar
    jenniferstein2006

    Posts : 385
    Join date : 2008-08-27
    Age : 24

    Re: i need improvement

    Post by jenniferstein2006 on Thu Sep 04, 2008 6:03 am

    i had wazy hair last year lol Smile
    but then i chopped it off because i wanted something new.....
    avatar
    Jerry168

    Posts : 135
    Join date : 2008-08-31
    Age : 26
    Location : Malaysia, Kuala Lumpur

    Re: i need improvement

    Post by Jerry168 on Thu Sep 04, 2008 10:16 am

    Suggestion, cut off your hair as a mushroom ... haha
    avatar
    jenniferstein2006

    Posts : 385
    Join date : 2008-08-27
    Age : 24

    Re: i need improvement

    Post by jenniferstein2006 on Thu Sep 04, 2008 4:28 pm

    lol jerry Smile i was thinking about a buzz cut O_o
    avatar
    jac

    Posts : 480
    Join date : 2008-08-27
    Age : 29
    Location : SoCal

    Re: i need improvement

    Post by jac on Fri Sep 05, 2008 5:21 am

    Here's an idea:

    A cute bob!
    avatar
    jenniferstein2006

    Posts : 385
    Join date : 2008-08-27
    Age : 24

    Re: i need improvement

    Post by jenniferstein2006 on Fri Sep 05, 2008 6:23 am

    bob?
    avatar
    earthsista
    Admin

    Posts : 778
    Join date : 2008-08-26
    Age : 31
    Location : Richmond, Sydney, NSW

    Re: i need improvement

    Post by earthsista on Fri Sep 05, 2008 8:45 am

    a bob cut!



    avatar
    jac

    Posts : 480
    Join date : 2008-08-27
    Age : 29
    Location : SoCal

    Re: i need improvement

    Post by jac on Sat Sep 06, 2008 12:25 am

    yeah! a bob!! how cute is that!

    Haha, that reminds of an episode of Arrested Development. The uncle was getting wig I think (he played as an actor in the show) and was wearing a wig with a bob haircut. Everyone was looking at him all weird and they finally told him that it was a girl haircut. Then he says "but I was told it was a Bob." lol!

    Come on jen, get a bob haircut. I bet it would look super cute on you.
    Have you ever had your hair that short?
    avatar
    jenniferstein2006

    Posts : 385
    Join date : 2008-08-27
    Age : 24

    Re: i need improvement

    Post by jenniferstein2006 on Sat Sep 06, 2008 1:08 am

    nope lol never that short Smile
    i think my face is toooooo fat for that short of a cut
    avatar
    jac

    Posts : 480
    Join date : 2008-08-27
    Age : 29
    Location : SoCal

    Re: i need improvement

    Post by jac on Sat Sep 06, 2008 4:05 am

    Oh no!!! You could totally work it! The right bob cut will shape your face quite nicely. Wink
    avatar
    earthsista
    Admin

    Posts : 778
    Join date : 2008-08-26
    Age : 31
    Location : Richmond, Sydney, NSW

    Re: i need improvement

    Post by earthsista on Sat Sep 06, 2008 8:21 am

    don't worry, i think my face is too fat for it but i get it done anyway because i cant the length really manageable Very Happy

    kendra

    Posts : 60
    Join date : 2008-09-12
    Age : 37
    Location : Racine,Wisconsin

    Re: i need improvement

    Post by kendra on Mon Sep 29, 2008 4:39 am

    You're adorable! Smile

    I kinda liked the reddish hair. Laughing
    avatar
    jenniferstein2006

    Posts : 385
    Join date : 2008-08-27
    Age : 24

    Re: i need improvement

    Post by jenniferstein2006 on Mon Sep 29, 2008 8:07 am

    thanks lol
    avatar
    jac

    Posts : 480
    Join date : 2008-08-27
    Age : 29
    Location : SoCal

    Re: i need improvement

    Post by jac on Tue Sep 30, 2008 9:28 am

    So have you done anything yet, jen?
    avatar
    earthsista
    Admin

    Posts : 778
    Join date : 2008-08-26
    Age : 31
    Location : Richmond, Sydney, NSW

    Re: i need improvement

    Post by earthsista on Tue Sep 30, 2008 2:08 pm

    What do you look like, Kendra? Very Happy
    avatar
    jenniferstein2006

    Posts : 385
    Join date : 2008-08-27
    Age : 24

    Re: i need improvement

    Post by jenniferstein2006 on Tue Sep 30, 2008 10:37 pm

    nope i havent done anything yet Smile
    i think i'll just grow it out again and dye it black with dark dark purple streaks Smile
    something like this
    but less goth and the purple needs to be darker
    OR blue Smile
    lol i like color

    i really like this first one
    http://www.flickr.com/photos/carlosmoraes/144832916/

    http://www.sillyjokes.co.uk/images/dress-up/wigs/colours/kirsty-purple.jpg

    http://www.flickr.com/photos/nguyet/2344335784/

    http://www.flickr.com/photos/7177753@N06/406541275/

    kendra

    Posts : 60
    Join date : 2008-09-12
    Age : 37
    Location : Racine,Wisconsin

    Re: i need improvement

    Post by kendra on Tue Sep 30, 2008 11:58 pm

    Admin wrote:What do you look like, Kendra? Very Happy

    Moi? lol

    I'm average looking,I guess.

    Nothing special. Smile
    avatar
    jenniferstein2006

    Posts : 385
    Join date : 2008-08-27
    Age : 24

    Re: i need improvement

    Post by jenniferstein2006 on Wed Oct 01, 2008 2:56 am

    post a pic! Smile
    avatar
    earthsista
    Admin

    Posts : 778
    Join date : 2008-08-26
    Age : 31
    Location : Richmond, Sydney, NSW

    Re: i need improvement

    Post by earthsista on Wed Oct 01, 2008 9:32 am

    Yeah, post a pic! Very Happy

    I'm average looking too. Smile


    I got my hair cut a couple of weeks back and I bought a bluish-black hair dye... after I put in, I'll have to put a pic. Wink hehe

    kendra

    Posts : 60
    Join date : 2008-09-12
    Age : 37
    Location : Racine,Wisconsin

    Re: i need improvement

    Post by kendra on Thu Oct 02, 2008 1:32 am

    IDK,It's always a big drama trying to set up the scanner and blah,blah,blah. lol
    I might do it down the road,but not now. Razz

    Sponsored content

    Re: i need improvement

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sat Jul 22, 2017 3:54 pm